vismut

Det är därför som jag äter så mycket

Publicerad 2011-05-29 19:44:00 i Allmänt

707minuter. Nytt rekord i träningstid för en vecka. Maj kommer dessutom att bli den månad med mest träningstid för mig också. Idag gav jag mig ut på en improviserad, mycket fin, runda som tog mig till Åtvidaberg.



Självklart hade jag ordentlig motvind sista 22km och då började också all träningstid göra sig påmind i lår och rygg - vilket fick mig att tänka på hur min drömtjej är:

Massageutbildad korthårig brunett med yrke sjukgymnast.



Jag lyckades också kryssa #183 idag - Rosenfink. Jag hade inte kameran med mig men wikipedia har så klart en bild. Det ser faktiskt ut som att finken dödat något och är helt blodig på magen. Fin fågel!

Bild från wikipedia.se

Återstår av helgen gör nu två utmaningar:

Städa efter kvällens kebabgrytalagande


och borttagning av min imponerande 7dagarsstubb...

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2011-05-30 11:12:51

Det är bara att boka sjukgymnast-tider lite varstans och se om nån av dem är din dröm!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-05-30 13:09:52

Gullig fågel!



Jag kan maila rödbetskakereceptet sen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela