vismut

Busy B.

Publicerad 2011-05-15 10:31:12 i Allmänt

Statistiken för bloggen visar tydligt att efter några inläggsfria dagar sjunker besöksantalet så nu är det dags för ett nytt.
Anledningen till uppehållet är helt enkelt att jag inte varit hemma många minuter och så har jag varit på dåligt humör och då blir ju inläggen därefter.

Onsdag:
Tog en cykelrunda runt Rängen och råkade få sällskap av en kille som visade sig vara bror till en gymnasiekompis från Motala. Han höll på att köra i diket när jag frågade om han var Tonys bror... Pratade i telefon i 50minuter med mamma&pappa - kan vara rekord.

Torsdag: Benen kom ur sängen 05:42 för simning innan jobbet. I säng kom de strax efter 00 efter Ros-ätande och Schalgersemifinal-tittande med Bodyattackare.

Fredag: Svettig BA följt av fågelskådning på soptippen. Vägbeskrivningen jag hade löd "bakom de två blåa containrarna" - det fanns typ 42st blåa containrar och jag hittade inte fågeln jag letade efter men lyckades i alla fall locka fram/reta upp en annan fågel m.h.a fågellätena på min mobil. Skitskoj :-)

Lördag: 95km cykling i konstant (!) motvind. Kan det inte sluta blåsa någon gång??? Även om den inte är lika extrem som förra året (än) så började jag bygga på polkagrisbrännan.
Sen var det melodifestivalfinal-tittade med BA-folket och jag drack mer öl än jag gjort sen 17december och hade jättekul!



Idag: Frukost - Labb - Coop - Matlådelagning - Labb - Hem till professorn - hem och se om familjen Hedenhös tittar på hockeyfinalen på min TV liggandes i min tvåliggssoffa.

I övrigt:
2009 klagades det på hur mina physalisplantor, som jag varit snäll att ge bort, växte. Ja, men dom växte i alla fall. Gissa i vilka tre jag sått physalisfrön som Hanna gett mig...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-05-15 21:15:35

Ett av mina frön grodde faktiskt!



PS: Jasså det var därför du var så glad den natten alltså...DS.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela