vismut

Låtar på hjärnan?

Publicerad 2011-05-02 21:17:13 i Allmänt

Ikväll är jag barnvakt åt ett sovande troll. När föräldrarna kommer hem sover nog barnvakten han också...

Hur kan det egentligen komma sig att man vill lyssna på samma låt om och om igen? Här är de mest spelade låtarna på min Spotify just nu vilket innebär att se spelas väldigt ofta:

  • Everything you'll never see - David & the citizens
  • Pauline (it's the work of evil minds) - David & the citizens
  • Kellerman's song - David & the citizens
  • Får jag - Säkert!
  • Rotary - Säkert!
  • The Quiz - Hello Saferide
  • Loneliness is better when you're not alone - Hello Saferide
  • Mitt hjärta blöder - Veronica Maggio
  • Fidelity - Regina Spektor
  • Storstadskvinnor faller ner och dör - Raymond & Maria
  • Rasputin - Boney M.
  • Want you bad - The Offspring

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela