vismut

Tjockis?

Publicerad 2011-05-04 18:36:26 i Allmänt

Jag känner mig inte helt komfortabel i simhallen när jag har mina simbyxor på mig, därför var jag väldigt nöjd när jag såg att Stadium.se säljer simbyxor med lite längre ben.

Istället för att köpa dom via nätet gick jag ner i butiken men jag kunde inte hitta dem så jag frågade om hjälp. Tillsammans letade vi upp dom på nätet men då såg hon att det bara var barnstorlekar: "Är du smal?" (tittar till på mig och svarar snabbt på sin egna fråga) "Nä. Då kan du nog inte ha dom".

Tack för den Televerket.

Kommentarer

Postat av: SofiaA

Publicerad 2011-05-05 21:20:25

Haha! Vilken förnedring :)

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-05-06 10:23:31

Satan...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela