vismut

Välkommen till min värld

Publicerad 2011-05-24 20:48:32 i Allmänt

Oscar var med mig på gymmet idag och han fick se hur en riktig Björn-gymning går till. Dvs, hur många personer som kommer fram och pratar med mig.

Jörgen, Maria, Jocke, min dusskompis och så roligast av allt, mannen som tidigare gick på alla pass men som plötsligt försvann runt jul.
Han hade haft en tumör i pannan(eller näsan, han pekade i pannan iaf) men nu hade hans läkare sagt att han var frisk så snart skulle han börja träna igen. Idag var han bara nere för att TITTA på BodyAttacken men tråkigt för både honom o mig så var den inställd. Snacka om att vara träningssugen.

Dusskompisen pratade massor. Bland annat hade vi följande konversation när jag låg i bänkpressen:
Han: "Går det bra för dig eller?
Jag: "Vad sa du?"
Han: "Jag frågade om det går bra för dig men det ser jag ju att det gör. Hur ska man hålla för att få stora muskler?"
Jag: "Brett"

Undrar om han syftade på vikten jag hade på stången eller volymen på armarna. Eller både och...

Det är inte varje dag man blir introducerad till ny, bra, musik. Jag följde aldrig länken i Åsas blogg till The tallest man on earth, det borde jag ha gjort. Riktigt bra musik!


Från wikipedia.se
Tydligen är han ifrån Leksand och jag tycker att Leksands IF ska låta den här killen göra intro-låten till nästa säsongs hockeymatcher. Stiko-Per kan ta sina bröder som ingen är som och flytta till...Insjön.

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2011-05-24 23:58:06

Bra där björn!

Postat av: Åsan

Publicerad 2011-05-25 13:17:40

Håller med!

Postat av: Björn-hållerfortfarandepåMIF&LHC

Publicerad 2011-05-25 19:03:05

Tack!

Fast jag tror att ni utflyttade Leksingar är lite jäviga.

Postat av: Micke

Publicerad 2011-06-09 20:10:30

Underbar tröja men låt dig inte äcklas av den. Han är grym, finns många utanför leksands kommun som håller med..

Postat av: Björn

Publicerad 2011-06-09 22:24:26

Mm, han är bra! Fast jag tror jag håller Pistol dreams framför den där.

Postat av: Micke

Publicerad 2011-06-12 13:37:04

Det här är bra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela