vismut

A good time for a bad time

Publicerad 2011-11-30 18:02:20 i Allmänt

Den här veckan har jag varit väldigt trött - idag är nog värst hittills. Funderar på om jag har något skit i kroppen då alla i gruppen utom jag och Lan haft feber den här veckan. Jag kan ta en förkylning nu, det är lugnt, jag är bara så glad att jag varit frisk till alla klassikerlopp (undantaget hypokondrin då...).

Vissa dagar är bättre än andra. Saker (experiment) som inte blir som jag vill och annars brukar resultera i en irriterad Björn gick idag obemärkt förbi.

Insåg att jag behövde snygga till håret inför helgens bröllop och jag hann inte ut till Johan&Åsa så för första gången på mer än tre år betalade jag för att bli klippt! 10min dörr till dörr tog det. 180kr kostade det. 160kr betalade jag för det var allt jag hade i plånboken och de tog inte kort ;-)


Jag har ingen adventsljusstake men jag tänkte att de här tomtarna kunde få fungera som substitut:


Det var innan jag kom ihåg att jag är allergisk mot tomtar innan Jul - nu är de bortplockade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela