vismut

Blöt natt

Publicerad 2011-11-06 10:17:24 i Allmänt

Två nätter - två skumma upplevelser

Natt 1. ALLT var dyngsurt. Påslakanet var som om det kom direkt ur tvättmaskinen - på båda sidor. Kan inte förstå att jag svettades så mycket. Min teori är att jag har en sträckning i ryggen som triggade kroppens lagningsprocesser men jag vet inte.

Natt 2. Jag har inte rört mig ur fläcken. Man kan inte ens se att jag sovit i sängen. Kuddarna låg även de som de gjorde när jag la mig på dem.

Jaja, planen för dagen är jobb, någon form av motion och bio. Motionen väntar vi lite med för huvudet känns lite tungt efter gårdagskvällens spelkväll.

Tremannaspelkväll blev femmannaspelkväll när två sikfiskare bjöd in sig själva utan att säga till värden

Först spelades det Shadow Hunters men sådana stillsamma (och knepiga) spel gick visst inte hem riktigt så sen blev det mer action i form av Twister.

Shadow Hunters?

Starka triceps är grejen

Och Vinnaren Är...

Björnis!

Om ni undrar varför det bara är jag och Mia på bilderna så är det för att Henrik var snurransvarig och de andra två inte var lika duktiga som oss och åkte således ut ganska omgående ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela