vismut

Djävulen?

Publicerad 2011-11-08 21:57:45 i Allmänt

Jag börjar få horn. Hornet väcker mig när jag rullar över på vänster sida på natten för att det gör ont. Hornet, aka finnen, jag lyckats få på ögonbrynet ser verkligen inte mycket ut för världen men jag gissar att 90% av storleken är under ytan. Det är en stor klump och tittar man noga ser man hur svullet mitt västeröga ser ut. Man kan även ana en liten blåtira. Ajaj.

 

Jag bjuder min kropp på två vilodagar i rad så idag passade jag på att köpa nya inneskor, jacka till pappa (som blev avundsjuk på min) och skosnören. Skosnörena var välbehövliga då jag lagat de jag har X antal gånger med olika knutar och det ser för jäkligt ut. Synd då bara att jag lämnade kvar skosnörena på disken i skoaffären och la ner kvittot i påsen............

 

Tråkig vecka på något sätt. Dagarna går långsamt och igår hann jag bara jobba 30min innan jag var less och ville ha helg. Gissar på någon form av baksmälla efter den roliga helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela