vismut

Fortsättning

Publicerad 2011-11-09 06:40:50 i Allmänt

Måste bara följa upp gårdagskvällens inlägg. Jag möttes av följande syn när jag tittade mig i spegeln nyss:

Ögonen är ännu mer osymmetriska än vad de är normalt och ni som undrar hur jag såg ut när jag ätit KangJang kan lägga till minst lika mycket extra på höger sida om näsan också. Vacker är/var jag inte.


Sen skoinköpet igår. Det fanns väl 15fitnesskor för Dam och bara en för Herr så jag fick köra på en annan modell. Men för Dam fanns det som sagt en hel del att välja bland. De här till exempel:


Undrar om det skulle stå något liknande om det nu fanns fitnesskor för män.

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2011-11-10 10:16:23

spännande beskrivning, vart hittade du denna sko?

Postat av: Björn

Publicerad 2011-11-10 14:53:02

Intersport på Tornby! Intresserad?

Postat av: Maria

Publicerad 2011-11-14 19:04:33

Jag har ocksa ett hangaroga. Men tro det ar det vanstra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela