vismut

Obalanserad

Publicerad 2011-11-19 17:20:20 i Allmänt

Så skönt! Det var länge sedan jag fick rejäl träningsvärk, oftast känner jag bara en diffus trötthet i musklerna, men idag vaknade jag med rejäl värk i brösten. Härligt!

Jag gav mig på bänkpressen igår då det fanns folk på gymmet som kunde stå bakom och hjälpa mig. Första setet gjorde jag dock själv och det kändes konstigt - högern var betydligt svagare än vänstern. Anledningen: 25kg på höger sida stången mot vänster sidas 22,5kg...

Jaja, jag pumpade på nivåer jag inte gjort tidigare och det, tillsammans med de femtioelva armhävningarna (långt ifrån alla på tå dock) under den efterföljande bodyattacken gjorde gott för bröstmusklerna.

Här är maneten Ulrika! Tyvärr var jag inte ensam nere vid ån idag och kön till fotoautomaten var betydligt längre när den fungerade så det blev inget kort på Scandics vägg.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-11-19 18:01:02

Haha nä den var ju inte så himla läcker!



Låter härligt med träningen. Själv var jag idag på mitt första spinningpass sen Bruno kom, borde få träningsvärk...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela