vismut

Otur i spel

Publicerad 2011-11-13 00:03:16 i Allmänt

Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker om vädret som varit idag. Å ena sidan är det hur grått och tråkigt som helst.

Vägen ut mot Berg

Men samtidigt är träden och spindelnäten väldigt fina och sen så är det så tyst!

 

Efter assistans vid mossplockning och TRXande åkte jag ut till Johan och Åsa för att ta årets sista fika i utemöblerna. Först skottade jag lite löv men sen bestämde vi att fikat nog skulle intas inomhus i alla fall.

 

Familjen Hedenhös är numera fd. familjen Hedenhös då de skaffat en TV och dessutom köpt ett Wii med tillhörande WiiFit. Skitkul även om jag måste erkänna att jag och TVspel inte är riktigt kompatibla. Golf och storslalom visade sig vara mina grenar medan Åsa krossade oss andra i bowling, backhoppning och, hmm, något mer (minns inte!).

Något jag var RIKTIGT usel på var rockring. Se bara:

 

Även här krossade Åsa:

 

 

Dagens citat: "Fick Åsa bara fyra?"

Sagt av mig efter att Åsa bara lyckats nicka fyra fotbollar. Well, efter Åsa var det dags för mig och mitt slutresultat blev: 0

 

Även kvällens omgång av Canasta gick kasst. Hade glömt allt jag lärt mig sist. Och lite till.

 

Jag provade också på att mata Sigge för att visa att jag kan vara barnvakt någon gång. Blöjbyte avvaktar vi med lite till.

 

Nu ska jag sova gott och länge.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-11-13 11:04:34

Hoppas inte bara du ser dig som utnyttjad assistans i skog, affär och träningssal. Jag uppskattar ditt sällskap.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-13 11:22:56

Inte i träningssalen i alla fall. Coop var på gränsen ;-) Och på tal om träningssalen. Har du också skumma blåmärken på insidan/undersidan av biceps idag?

Postat av: Madde

Publicerad 2011-11-13 18:05:50

Nix, inga blåmärken men sjuk träningsvärk och trötthet i axlar och nedre skulderblad! Det där TRX gör susen för kroppen.

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-11-14 08:21:22

Förresten så ser jag att du lyckades med filminbäddningen... vi får ta en kurs sen.

Postat av: Björn

Publicerad 2011-11-14 11:46:40

Madde: Mm, axlarna var rejält trötta igår.



Åsa: Kolla här! http://vismut.blogg.se/2010/march/yes.html

Problemet med att hitta Bädda in-länken löste jag igår. Du hittar den under fliken "Dela" vid klippet i youtube och sen trycker på "Bädda in".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela