vismut

Skönt

Publicerad 2011-11-11 14:34:51 i Allmänt

Äntligen fredag. Hur oberörd jag än är inför att ha fredagspresentationer på jobbet så är det väldigt skönt när mötet är över. Det är nästan så att jag går in i helg-mode redan då men idag gör jag en eftermiddagsprep och jag ser att tiden inte är på min sida om jag ska hinna pumpa lite på gymmet innan kvällens BodyAttack.

Med Lan i labb får man reda på intressanta kinesiska grejer. Som till exempel att...:

  • ...man får finnar genom att titta på snusk (vilket Lan tycker är väldigt roligt. Hon menar dock att jag bara måste ha kollat på snusket med ena ögat).
  • ...11 november varje år är alla singlars dag och att 11 november 2011 är en extra bra dag för alla singlar. Det här tycker Lan också är väldigt roligt och har berättat det för mig flera gånger.
  • ...barn får coola namn. Nästa år är Drakens år och Lan funderar på att döpa sitt barn till Den Stora Draken vilket borde bli det coolaste namnet på dagis - någonsin.

 

Nehä. 2,5-trettiominuterscentrifugeringar/inkuberingar kvar av arbetsveckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela