vismut

Tre vänner

Publicerad 2011-11-03 21:02:29 i Allmänt

En vän delar via gmail med sig av livet i LA:
"2rum med fint kök och balkong i ett flummigt område, pool och jacuzzi på taket med utsikt över Hollywood samt eget privat gym med allting i och garage i källaren (jooo det är sant) :):) samt cykelavstånd till UCLA"

En annan vän skulle köpa jeans åt mig på Lager 157 och känner mig väl.
Vi talas vid i telefon men jag ger henne fria händer vad gäller färg. När vi lagt på tänker jag "Asch, jag borde sagt att jag inte ville ha några trasiga byxor". Två sekunder senare ringer det "Duuu, i din storlek finns det bara sådana med hål på knäna men det vill ju inte du ha". Nope. Man vill ju inte anamma gubbmodet i onödan.

Tredje vännen står på box-passet och tar emot hårda slag från en superfokuserad Björn när hon klämmer ur sig "Det är bra Björnis!". What?! Jag kunde inte slå ett (hårt) slag till efter det. Sämre push får man leta efter. Björnis. Tror inte jag blivit kallad det sen Annis kallade mig det i högstadiet.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-11-03 21:59:46

Björnis kramiz :-) Ha ha ha!!!!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-11-04 06:37:00

Utmana inte ödet Madde! Jag förstår ironin men dina måndagskvällar skulle bli tråkigare om jag slutade messa dig i protest...

Förra torsdagen blev jag kallad Glassgubbe och nu Björnis. Måste nog prata med Mia så hon inte gör det till en vana att hitta på nya smeknamn till mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela