vismut

Yrskalle

Publicerad 2011-11-28 20:24:42 i Allmänt

Vetitusan vad som hände i morse! Jag var så yr när klockan ringde. Brr. Allt kulminerade när jag skulle iväg till jobbet. Att stå på en fot och sätta på skon höll på att resultera i närkontakt med golvet och när ena benet lyftes för att föras över cykelsadeln var asfaltskontakt otäckt nära.

Som tur var försvann det successivt under dagen men jag kände allt lite snurr i huvudet när jag stod i sidoplanka på kvällens core-pass.


Igår fick jag ner ljusstaken från vinden och upp mitt favoritjulpynt. I år snurrar de också, vet inte vad jag gjorde för fel förra året.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-11-28 22:40:21

Har aldrig sett såna som hänger i fönstret, snurrar dom alltså? Mysigt med ljusstaken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela