vismut

Björn och de 19 tjejerna

Publicerad 2011-10-23 09:06:44 i Allmänt

Är det så att det är jag som inte förstår att TRX inte är något att ha eller är det alla andra killar som inte fattar hur bra träning det är? Igår var det jag och 19 tjejer på passet och även om jag ännu inte har hunnit få någon träningsvärk så känns de här TRX-passen riktigt givande - alla muskler får ytterligare en genomkörare i veckan och det på bara 45min.

I torsdags var det som sagt core & step med mamma och med sig hem till mig hade hon nya, fina, gardiner. Perfekt.

Gullig mamma

Igår utnyttjade jag Sigge för att få träffa en bebismyssugen Madelene. Så mycket mys blev det nu inte för Sigge var väl inte på sitt absolut bästa myshumör.

Gullig bebis

Sator såg också till att utnyttja situationen

Gullig katt

Johan och Madelene hade extra hjälp i Canastaspelandet...

Gullig duo

... medan min lag"kamrat" mer berättade för mig hur trög jag var.

Åsa

Från början var de överens om reglerna men ju längre spelet led desto mer spänt blev det mellan de med koll på reglerna. Kompromissa gick visst inte heller...

Gullig stämning 1

När Troja kvitterande mot Leksand med 3s kvar att spela trodde jag att vi skulle få dras med en sur Johan hela kvällen så därför fick han vinna första spelomgången.

Gullig stämning 2

Vad som händer idag återstår att se. Veckan som kommer blir i alla fall ledsam. Jag laddar upp med näsdukar till torsdag - Rilles sista dag på labb.


Åsa bidrar med en bild som hon döper till Gullig stämning 3 när Johan tycker att jag inkräktar på deras poänghörn.

Gullig stämning 3

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-10-23 12:08:11

Hmmm... Nu tycker jag du överdriver den "gulliga" stämningen lite :) Och tack vare mina uppläxningar första omgången så vann vi ju den andra :)

Postat av: Björn

Publicerad 2011-10-23 12:46:25

Antingen det eller så började jag räkna bättre ;-)

Postat av: Micke

Publicerad 2011-10-23 14:45:43

Genomför Johan en "bävernäve" i Gullig stämning 2?

Postat av: Björn

Publicerad 2011-10-23 18:45:40

Säkert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela