vismut

Tålamod

Publicerad 2011-10-06 20:43:22 i Allmänt

I förra veckan tyckte Hanna att jag var lite taskig mot en kvinna på jobbet som 'bara' frågade om var några saker fanns för inventering. Själv tyckte jag bara att jag var aningen kort och att jag egentligen ville skrika många elaka ord så att hon fattar till nästa år eftersom hon frågat mig exakt samma saker i fyra års tid. Tidigare år har jag varit väldigt hjälpsam men då har jag inte bara fått visa våra grejer utan hela planets gemensamma (och icke gemensamma) saker men nu fick det vara nog. För fn skriv ner var grejerna finns.

Idag frågade hon fel person och hon fick exakt det jag (och snälla Siri på plan 12!!!) egentligen skulle vilja skrika åt henne... Jaja, det kanske låter elakt men ibland orkar man bara inte med folk.


De spränger på sjukhusområdet för Framtidens US och vi har fått ut mail om att inte vara nära fönstren de klockslag som det sprängs. Jag har inte tänkt så mycket på det för det känns inte i våra lokaler men idag satt jag i matsalen kl. 12 och jädrar, jag tror stolen flyttade sig 3cm!

Och inte höll jag mig borta från några fönster. Undrar om det överhuvudtaget finns några större fönster på US än de jag hade ryggen emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela