vismut

BPE?

Publicerad 2011-09-23 10:29:02 i Allmänt

Ujujuj. Idag var det min tur att presentera på gruppmötet och så jäkla bra det gick! Best Presentation Ever? Det är så stor skillnad på att presentera en artikel eller sitt egna arbete (som jag gjorde idag). Nu hade jag bara fixat mina slides, tittat igenom dem och så bara kör jag. Inget hålla på att lära sig grejer utantill och fatta vad andra har gjort utan det är bara till att prata, prata och prata. Och det kan jag ju.

Tror också att gårdagen smittade av sig på idag. Jag var helt uppe i varv efter mina nya teorier om mitt projekt och det, tillsammans med kvällen, gjorde att jag var helt speedad när jag skulle lägga mig och det dröjde lääääänge innan jag somnade. Och med länge menar jag väldigt länge...

Dessutom har jag fått Regina Spektors 'Better' på hjärnan och den snurrade varv på varv i mitt huvud under de där timmarna jag låg sömnlös och löste kloroplastens hemliga liv.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-09-23 13:44:07

Vad gjorde du på kvällen? Nyfikeeeeen!

Postat av: Björn

Publicerad 2011-09-23 15:49:55

Det är ju roligt att inte veta och därför fantisera så jag säger inget alls så kan du ju inte bli besviken!

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-09-23 20:04:54

Det är inte alls roligt att inte veta. Känner mig totalt exkluderad här.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela