vismut

Får det vara så här?

Publicerad 2011-09-07 17:09:08 i Allmänt

Nu har det planerade 24h-ventilationsstoppet varat i 7 dygn och förhoppningsvis kommer reservdelar till reservdelen, eller hur det nu var, imorgon. Jag undrar om vi borde jobba undertiden egentligen. Igår när jag kom hem mådde jag lite illa och var snurrig men tolkade det som att stressen jag upplevde måndag och tisdag släppte. Men kanske inte ändå.
I morse sa Rille att han mått illa igår när han kom från jobbet och fått sova lite. På plan 9 har folk mått illa och gått hem. Här uppe på 13 klagar folk på att de är snurriga. Det kommer väl inte som någon överraskning att det är Dalkia som är ansvariga för ventilationsfixandet. Dalkia som ligger under mitt hatföretag Veolia........

Idag var det en ovanlig syn på labb - alla var uppe i labb samtidigt och alla hade labbrock på sig! Men efter jul är det förmodligen bara jag och Hanna kvar :-(

Pavan, Klango, Daniel, Rille, Boppe & Lan

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-09-09 11:15:28

Och alla hade labbhandskar utom Björn!



Avsaknaden av ventilation har varit jobbigt och främst psykiskt när man går och funderar på vad det är för skit man andas in. Fy!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela