vismut

Partygir....Partyboy#2

Publicerad 2011-09-17 09:52:31 i Allmänt

Som det nästan alltid är så var det en väldigt rolig disputationsfest igår! Dr. Sebastians den här gången. Fast det insåg man ju nästan redan när man såg bordsplaceringen att det skulle bli - det var ju inte direkt så att man behövde presentera sig för sina bordsgrannar...

 

Spex-fixar-Cissi illustrerar hur nöjd hon var med att bara vara data- och presentöverlämnaransvarig så att hon kunde vara avslappnad under middagen. Johan förställer sig inget alls. Han var så där trött, stackarn.

 

Medan Cissi satt och var avslappnad bytte jag och Siri språk på hela spexet från svenska till engelska 10min innan det var dags... Usch. Jag kände själv hur usel min engelska var i vissa meningar. Blä.

Sen var det dags för spexet som avslutades med Maries svenskprov:

 

 

Dr. Sebastian verkade i alla fall tycka att det var rolig(t)

 

Hela spexet var väldigt lyckat! Betydligt roligare än jag tyckte att det var efter vårt smörgås&vin-planeringsmöte förra veckan då jag fick kritik för att dricka för lite vin för att vara kreativ. Åsa och Cissi hade fixat till det riktigt, riktigt bra!

 

Bästa berömmet kom från MMA-Jonas som brukar reta mig för att jag går på, vad han tycker, flickgympa (bodyattack...): Fan Björn, du är ju faktiskt nästan lite rolig.


Sen var det dansgolvet. Cissi och jag tog, som vi lovat, revansch för torsdagen. Men allvarligt. Mitt lår klarade inte ens en enda låt innan det gjorde jätteont. Nu börjar jag bli mer än bekymrad för LL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela