vismut

Penseln mitt i handen

Publicerad 2011-09-03 20:43:00 i Allmänt

Mamma har blivit förkyld och tyckte att det var dumt att jag kom på besök i helgen så jag håller på att måla om en byrå istället.

Jag är ju inte världens mest händiga men man lär sig så länge man lever.

1. Se till att du har lacknafta hemma INNAN du tar tag i rollern med båda händerna. Annars får du pikar för dina vita händer på Statoil när du hivar fram pengarna för att betala lacknaftan och du riskerar också att bli utskrattad av Bossens fru som du möter på vägen till Statoil. Du ser ut som en fransk mimartist!

 

2. Välj vattenbaserad färg istället så slipper du problemen under 1, är mer miljövänlig, sparar hjärnceller och du slipper vänta 24h innan du kan måla igen - det går bra efter 30min.

 

Hoppas jag inte behöver gå på toan alltför många gånger i natt...

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-09-04 14:49:31

Garderoben är på väg hem från Ikea just nu tror jag så där händer det inte så mycket...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela