vismut

Sju sorger och åtta bedrövelser

Publicerad 2011-09-05 22:01:53 i Allmänt

Vilken skitdag. Ordspråket upp som en sol ner som en pannkaka beskriver mig ganska bra. Platt fall. Usch.

Nej, det stannade inte på jobbet. Jag skulle "bara" sätta ihop min målade byrå ikväll samt fixa två av de grejer som lådorna glider på. Jo tjena. Efter ett tag (när jag hittat manualen) insåg jag att de var monterade och ihopsatta redan från början vilket betydde att de nu var trasiga. Nu, 2,5h senare, är de bara halvt trasiga (samt hyfsat fungerande) och detsamma gäller mina tummar.

Så här blev det i alla fall:

Och den bruna färgen tillsammans med det vita matchar...

 

Min fondvägg. Och nej, 20s innan kortet togs var inte sängen bäddad.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-09-17 11:34:11

Du maste mala sangbordet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela