vismut

Världens starkaste Björn aka impossible is nothing

Publicerad 2011-09-02 20:38:40 i Allmänt

Jo det löste sig med garderoben. Jag började sätta ihop den så långt som det gick innan det var dags att resa upp den. Då tänkte jag att jag kan ju i alla fall känna hur tung den är och den vägde inte alls mycket så det gick bra. Nu är det bara att justera dörrarna kvar men det fixar jag imorgon.



Jag tror att det är betydligt farligare att vistas i ett kemilabb med avstängd ventilation i tre dagar. Inklusive dragskåpens frånluft...

Äntligen fredag! Jag har jobbat väldigt hårt torsdag&fredag och idag efter lunch när maskiner jobbade åt mig blev jag snurrig. Fast det kan ju bero på avsaknaden av ventilation så klart. Av någon anledning har jag blivit allergisk mot att jobba efter 17 så jag kör stenhårt mellan 7-17 istället för att stanna längre. Fast igår var jag tvungen att jobba längre så jag fick ta vilodag då istället för idag.

Hur sjukt är det inte att jag, oberörd, kan springa 14km innan kvällsmat en fredagskväll? Helt galet. Jag kunde aldrig tro att löpträningen skulle fungera så här bra. Sen att jag börjar ana muskler som jag aldrig sett tidigare gör det ju också lite roligare :-)

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2011-09-03 09:49:55

Bra att höra att du fixade garderoberna själv, vi tänkte köpa en garderob imorn, då kan jag alltså titta på när David jobbar :)



Justera dörrarna är det tråkigaste. Tycker jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela