vismut

#187

Publicerad 2012-04-13 21:55:56 i Allmänt

Hur jag gör prioriteringar vet jag inte riktigt. Hade chansen att se en Lappuggla i östergötland, något som är väldigt ovanligt, men istället gick jag på bodyattack?!?
Redan innan attacken började ångrade jag mig och styrde upp en chaufför som körde mig till ugglan efter attacken. I dunkelt ljus och regn såg vi den tillslut men det krävdes att en annan bil (tillhörandes brodern till professorn i labbet rakt över...) kom innan vi hittade den för vi letade på fel ställe...

Christian dokumenterade galenskapen.

Själva fågeln:

...

Alltså, den såg jättebra ut i kameran genom kikaren men sen när jag knäppte av blev det inte alls bra. Dessutom: När jag skulle ta en ny bild var den helt borta! Kan man tänka sig att den flyger på bilden jag har (det där gråa d.v.s...)?

 

Även Christian bloggar om kvällsutflykten.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-04-14 08:35:15

Hur i hela friden lyckas man hitta en uggla i denna stora värld? Finns ju mängder av grenar att leta på.!

Postat av: Björn

Publicerad 2012-04-14 09:25:00

Sånt frågar man sig gång på gång. Det är jättekonstigt faktiskt.

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-04-16 15:54:42

Grattis till den gråa fläcken som du hävdar är en uggla. Den syns inte på min skärm men tydligen så är det bara skärmen som är felinställd, eller hur?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela