vismut

Glad Påsk?

Publicerad 2012-04-05 19:58:59 i Allmänt

Åsa förvånade alla med att föreslå att hon skulle använda maskinen hon ägnade ett halvår åt att rengöra igen. Jag tänkte dokumentera när hon och Simon startade upp den och precis när jag trycker av hör jag Åsa säga: Ok, var har vi troubleshooting? Déjà vu nån?


Min påsk kommer att innebära simning, fågelskådning, Motalaresa och genomgång av 200 sidor avhandlingsprovtryck. Sida för sida. Mening för mening. Ord för ord. Bokstav för bokstav.

 

Tillbaka i träning igen efter våffelinfluensan. Tänkte börja lugnt på boxen men så fick jag sparra mot instruktören och det är ju ganska svårt att inte ta i då. Nu höll jag igen ändå men nog darrade benen när passet var slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela