vismut

Hipp hurra!

Publicerad 2012-04-20 14:34:51 i Allmänt

Ja, jag bloggar på arbetstid för jag är just nu sjukt less på att läsa saker jag själv (och andra...) har skrivit.

Den årliga Födelsedagsveckan, som tjuvstartade med en 34åring i söndags, inleddes igår med en 30åring. Fortsatte idag med två 30-åringar och en 49åring. Imorgon är det en 27åring, två 29 åringar och en 64åring. Måndag och tisdag bjuder på varsin 29åring innan allt kulminerar med min 29-årsdag på torsdag.

Fattar inte varför det fortfarande är jag som uppmanas att köpa födelsedags/andra typer av -kort när det ALLTID klagas på hur de ser ut. Well, inte idag. Mina flodhästar gick visst hem. Annars valde jag mellan de här tre:

 

När Hanna fyllde 30 fick hon den fina laman med rörliga ögon (inte uppskattat av vissa. Hanna var OK med det iaf) och det andra fick hon när hon gifte sig:

 

 

30-åringen Åsa uppskattade också flodhästarna men hon var ännu mer nöjd med underhållningen som bjöds när hennes uppackade paket skulle packas ner igen. Hur många forskare kan det egentligen behövas för att få igen locket på en kartong???

 

 

Slut på bloggandet. Dags för te och apelsin istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela