vismut

Skam den som ger sig

Publicerad 2012-04-01 14:21:21 i Allmänt

Hade tänkt att jag skulle vakna frisk men var väldigt täppt i näsan när jag vaknade. Skit. Har ju knappt varit snorig så är det del två av förkylningen?
Nope.
När jag satt på toan började det täppta lossna. Dropp dropp dropp av röda droppar ner i kallingarna. Det har hänt en gång till idag och det rinner verkligen! Jag är lite fascinerad faktiskt för jag har bara haft näsblod vid ett enda tillfälle tidigare och det var i december förra året.

När jag var på middagen i fredags hade Mattias tagit en kvällstur till soptippen för att skåda vitvingad trut utan att lyckas. Idag hann vi bara vara ur bilen 30s innan vi såg den!

#185

Tur var väl det för snart började det snö-regna horisontellt och västerbottningen får nog "Kom nu Björn, det här går inte".


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela