vismut

Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet

Publicerad 2012-08-19 20:30:00 i Allmänt

Jag är inte helt säker men jag tror att det var just den här söndagen för tio år sedan som mamma och pappa lämnade av mig på Arrendegatan i Lambohov och undrade vart de där 19 åren tog vägen.
 
Tio år senare sitter jag här och undrar var de där tio åren tog vägen. Oj så fort det gått. I alla fall de senaste sex åren känns lite otäckt så fort de gått. När man blir påmind om sånna grejer kommer det i mitt huvud faktiskt lite jobbiga tankar, vad har jag gjort egentligen? Speciellt som senaste veckan varit lite si och så känslomässigt. Det är i sådana lägen som det är roligt att ha sin blogg så att jag kan uppdatera mig och erinra mig om att jag haft rätt roligt trots att det mesta man minns är som en diffus vardag.
 
Helgen blev i alla fall ungefär så slö som jag önskade. Tog mig under lördagen en cykeltur till Roxen och kryssade #193 - Rostand. Så här bra blev kortet med mobilkameran...:
 
 
Idag åkte jag rullskidor för första gången på evigheter. Det gick RIKTIGT bra (även om jag aldrig lär mig att det är tuffare på hemvägen - i motvind). Träningsvärk att vänta!

Annars är jag inte så sugen på träning för närvarande. Tror det har att göra med att jag inte har något träningsmål just nu - förberedelserna inför Vätternrundan 2013 börjar inte förrän i april. Jaja, får väl satsa på att vara social i höst istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela