vismut

Blablabla

Publicerad 2012-08-29 20:03:00 i Allmänt

Häromdagen tänkte jag blogga att inspirationen till att blogga var låg just nu så att ni inte skulle förvänta er så många inlägg närmaste tiden men istället blir det visst ett varje dag. Små vardagsbetraktelser (haha, det där fick mig att minnas www.dipp.tk-tiden när vi la upp 'veckans betraktelse' varje söndag - roliga/konstiga saker som nån DIPPare (oftast Heto) gjort under veckan som gick).

Jaja (ja, jag har svårt att fatta mig kort). Idag var jag och tränade, 50min styrketräning följt av 30min CX. Trots att ingen av mina "vanliga" träningskompisar var där pratade jag med nio stycken under de där minuterna! Och med pratade menar jag att vi sa betydligt mer än 'hej'.
Kortaste samtalet var dock riktigt kort (med min duss-kompis): Tja, comeback? - Jaoå.

Så åtta kanske är en mer riktig siffra. Hoppas att armmusklerna fick lika bra träning som käkmusklerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela