vismut

Fler bröllop åt folket

Publicerad 2012-08-12 19:47:20 i Allmänt

Zzzzz. Hemresan från Turkiet störde nattsömnen ganska så brutalt. Dock blev det några timmars sömn (b.la. somnade jag mellan dess att planet började accelerera och det att det var i luften - slå det om ni kan) och tur var väl det för sex timmar efter landning på svensk mark var det dags för Stefan och Lenas bröllop!
 
 
Bröllop är verkligen roliga tillställningar. Det var länge sedan (16 maj undantaget) som jag hade så roligt på ett party. Jag hade en sån jäkla rolig dag/kväll/natt ihop med mina vänner!
 
 
 
När brudparet lämnat hamnade vi i köket för köksfest med gittarspelande och skönsång. Och restätande. Christian och jag åt väl ~10st goda tunnbrödsrullar var...
 
Klockan 3 somnade jag äntligen i min för natten extra extra extra sköna säng och vaknade inte förrän 13.35!!! Nytt personligt rekord.
 
Snipp snapp snut - nu är min långa, härliga, sommar slut.

Kommentarer

Postat av: Christian

Publicerad 2012-08-12 20:23:31

Goda snittar!

Måste hålla med om att bröllop är så jävla härliga. Hade så jäkla kul hela dan!

Postat av: Lena

Publicerad 2012-08-12 20:58:12

Mer bröllop åt folket var det va? Nu har vi gjort vårt så då lämnar vi över stafettpinnen åt nästa par som känner sig manade ;)

Tack Björn för att du var med på vår dag!

Postat av: Björn

Publicerad 2012-08-12 21:12:10

Mm Lena. Tyvärr verkar det som att vi går miste om nästa bröllopsfest. Tycker Christian får tjata lite på Axel om att få toastmastra hans och ACs bröllop så kanske det blir ett till snart!

Postat av: Yxel

Publicerad 2012-08-14 18:45:26

Cr o Maria?

Postat av: CR

Publicerad 2012-08-16 13:49:10

Jo Yxel, lite funderingar på det faktiskt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela