vismut

I natt jag drömde...

Publicerad 2012-08-25 09:46:33 i Allmänt

... något som nån aldrig drömt förut.
 
Jaa, jag kommer helt klart ihåg tre av fyra drömmar jag hade i natt. Skitskumma allihop men den jag tycker är absolut konstigast är den i vilken jag köper en VHS-kassett med det bästa från fotbollsVM -90 av Stefan Schwarz nere i Trädgårdsföreningen. Tyd det den som kan!
 
Under veckan samlade jag på mig en hel del roliga historier från jobbet så jag bjöd (nästan) in mig själv till Åsa&Johan igår kväll för att berätta. Ost, vin, kex, korv & tärningspelande ihop med dem samt Cissi&Johan blev resultatet. Stämningen var rå men hjärtlig då man fortfarande fick förklara sitt Roxette-intresse, fick höra att mitt tack-kort var "vidrigt" mm. Dessutom berättade Åsa storyn om när hon föll för mig som vän nån gång 2005(?). Av det lär vi oss att det kan löna sig att berätta om ALLT. Även när ens favorit(sov)kalsonger går sönder :-)
 
Nu var det ju inte bara jag som drabbades för Åsa hånades för sin sifferdyslexi och delvis för sin musiksmak. Tur man är som en gås... Trevlig kväll i alla fall.
 
Är man pricksäker behöver man inte ens fälla upp locket på toaletten där ute längre:
 
 
Fick skjuts nästan hem sen men Jönsson Johan tyckte att det var jättekul när jag skulle gå sista biten genom RixFm-festivalområdet iklädd cykelhjälm bärandes på två popcornskålar med päron i... Lovade en bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela