vismut

Plötsligt vänder det

Publicerad 2012-12-22 18:27:08 i Allmänt

Yes! Vi har passerat vintersolståndet och går mot längre dagar igen. Skönt, jag har aldrig tidigare haft sådana anti-mörkertankar som den här hösten. Kvinnorna på jobbet tror att det är för att jag inte har lika mycket att tänka på längre och ja, hjärnan har säkert bara ett begränsat utrymme för tankar och försvinner något fylls utrymmet med något annat.
 
På tal om ljus funderar jag på att åka till Playitas (Kanarieöarna) för en organiserad triathlonvecka i april. Jag vill gärna ha sällskap dit. Det finns massor att göra så man behöver inte träna triathlon om man inte vill. Golf, gruppträning, tennis, ledarutbildningar etc etc. Eller så ligger man i solen vid poolen om man vill det.
 
Någon som vill med?
 
 
 
Annars i veckan har jag varit helt knäckt under och efter ett boxpass. Illamående, svimfärdig, kramp i vänster vad och allmänt mör efteråt. Jag trodde nog att nu kommer den där förkylningen som alla andra haft men nej, det var nog bara ett bra träningspass. För övrigt hoppas jag, för bådas skull, att tjejen jag sparrade mot inte råkar ut för något dåligt för hon lär ha mitt DNA under naglarna med tanke på rivmärkena jag har på insidan av överarmen från uppvärmningen...
 
Kul också att se att Hanna har humor. Hon uppskattade inte att få ett återanvänt kuvert och gav tillbaka med samma medicin. Fattar inte vad hon klagar för. Hon fick ju trots allt ett tackkort, det är mer än Mia fått (än)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela