vismut

Semester

Publicerad 2012-12-29 17:56:27 i Allmänt

Om jag nu hade missat att jag hade semester igår så blev jag påmind av google-kalendern en gång i timmen. Mobilen plingade till och skrev "2012-12-28 Hela dagen Semester". Undrar vad det var för skum inställning.
 
Jag var mycket medveten om att det var semester och jag hade en riktigt trevlig dag/kväll.
 
Först skulle det vara jag och Lena. Sen jag, Lena, Christian och Annica. Sen jag, L, C, A och Stefan. Sen bara jag och L. Till slut blev det i alla fall jag, Lena, Christian och Annica...
 
Promenad, fika och eldning i solen (även om den var bakom träden) på eftermiddagen följt av mer fika, mat, kortspel och soffhäng vid kaminen hemma hos Christian&Annica. Mycket trevligt som sagt.
 
 
Kvällens citat:
 
Doktorn: Jag fattar inte att alla som jag spelar kort med är så jäkla snabba på att sortera sina kort i ordning.
 
Christian (blixtsnabbt): Du har aldrig tänkt på att det är du som är långsam?
 
Doktorn: Tssssssss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela