vismut

Det var tre månader sedan idag...

Publicerad 2012-02-28 21:15:37 i Allmänt

... som Per tog ett rakblad och skar det... Nej, stopp. Men jag har allvarligt tänkt på att använda låtnamn som rubriker, tycker ofta att jag hittar någon passande. I det här fallet var det Säkert!'s Det var tre månader sedan idag.

Jo, för jag kom att tänka på hur snabbt tre månader går. Förra året hade två dagar då jag hade en lite extra bra känsla i kroppen, ni vet, vissa dagar är bara lite bättre än alla andra. En sådan var andra halvan av 24 september (första halvan var däremot usel) och den andra var 28 november. Nu är det den 28 februari och om tre månader är det redan 28 maj och jag tror att jag kommer ha en bra känsla i kroppen då också. Dessutom, så fort som tiden går just nu med uppbokade helger och deadlines hit och dit så är vi snart där!

Det var 5månader och 4dagar sedan idag

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-03-03 13:53:27

28 november - varldens basta (fodelse)dag!

Postat av: Maria

Publicerad 2012-03-03 13:55:09

28 februari - varldens basta (namns)dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela