vismut

Imponerad och konfunderad

Publicerad 2012-02-26 20:29:47 i Allmänt

Statusuppdatering:

Tog en tidig buss till Linköping och väl hemma i en solig lägenhet såg jag hur skitiga fönster jag hade. Japp. Hade - nu är ytterbågen ren och fin.


Följde Jonte i Vasaloppsspåret via nätet. Heeeeeeeelt galet. Efter att bara ha tränat sen i januari slår han min bästa tid med 40min, Sebastians bästa med 30min och han är i klass med Christians mamma som varit på elitnivå. Tror Jonas borde satsat på skidåkning lite tidigare... Fast, det ska bli väldigt intressant att se medeltiden för årets ÖS då min tid (8.09) gav en 2317e plats och Jonas 7.30 en 2408e plats. Hur som helst så är jag riktigt impad och nu tvivlar jag inte längre på att han kommer klara av sitt sommaräventyr (Cykla till Kebnekaise - bestiga sydtoppen - cykla hem).


Sprang en timme i ett soligt Tinnerö.


Ville boxas och köra CX men fick inte med mig någon att slåss med. Fanny ville men hann inte. Mia ville men kunde inte. Madelene ville men kunde inte. Sebastian ville men kunde först en timme senare. Jaja, jag fick en bra sparringpartner trots allt.


Skulle tvätta men hade glömt att boka tvättstugan. Dammsög istället.


Snart inne i mars och nu ska jag trappa upp skrivandet. 5e april ska kappan vara färdig för provtryck så jag tror det blir långa kvällar nu några veckor framåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela