vismut

Stupid

Publicerad 2012-02-29 17:03:49 i Allmänt

(Stupid med Chickenpox)

Idag har jag suttit hemma hela dagen för att jobba på avhandlingen. På jobbet finns så många små störningsmoment som ihop blir stora. Hemma finns bara ett - jag själv - och det räcker gott och väl. Hur tar man förresten reda på vilken form av bokstavssjukdom man har? Suck.

Jaja, det var ju rätt schysst att ta förmiddagsapelsinen på balkongen.


Men det här med trådlöst internet är ju överskattat. Inte ska man behöva stå ut med att signalen går ner stup i kvarten. Tur då att jag har nätverkskabel nog att förflytta mig runt i hela lägenheten...

 

På eftermiddagen flyttade jag till soffkontoret för att läsa artiklar. Jag somnade inte men det var inte speciellt upphetsande heller. Hur ska det här gå egentligen.

 

 

Behöver nog lite riktiga stresshormoner för att det ska bli effektivare. Vi får se om tre veckor!

Nu är arbetsdagen slut och det är dags för kvällsaktivitet iform av macka, te och planering inför en annan disputation. Rolig sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela