vismut

Tre män och en baby

Publicerad 2012-02-01 21:33:55 i Allmänt

Nu är alla papper för ansökan om disputation inne:

 

Pelle hade påtvingad kompledighet och hälsade på i Linköping. Mat&biljard med mig, Axel och Tilde fick utgöra "hänget".

Biljard ja. Biljardhallen har ju skaffat en sidobusiness...

 

 

...som inte gillades av pappa Axel så vi gick vidare...

 

 

... till Plaza som förlorat sitt serveringstillstånd="mindre skumt folk".

 

 

Jag var nöjd över att de hade en Boxer och slog personligt rekord:

 

 

Pelle och Axel hade mycket att säga om mig:

"Har aldrig spelat med någon som har sån tur!"

"Shit va' biffig du blivit! Vansinnigt!"

"Det är många saker du är väldigt dålig på"

Eftersom psykningarna biter på mig och min koncentrationsförmåga så vore det dumt av dem att inte använda sig av sådana.

 

Tilde ville vara med och inte sitta i vagnen.

Jag: 2 vinster. Per: 2 vinster. Axel: 1 vinst

Kanske att han kan skylla sista förlusten Tilde men men. Har man otur så har man.

 

Och har man tur så har man och det är inget att skämmas för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela