vismut

Barnvaktsmaterial

Publicerad 2012-01-22 10:16:03 i Allmänt

Efter en förmiddag på sporthallen/simhallen och en tupplur i soffan efter maten cyklade jag igår ut till Åsa&Johan. Där blandades fotbollsspelande på Xboxen, försök till att sätta dit den av Sator bortslitna 'O-tangenten' på laptopen, matning av Sigge, mat, välling-matande av Sigge, Yatzy, blöjbyte (premiär!), facebook hmm -kollande, P3 Guld (tittande och lyssnande eftersom vi (Åsa&jag) inte fick prata/sjunga med) följt av en mycket ovillig hemcykling.

Skön lördag som följs av en skön söndag. "Kan man hoppa över en vilodag har man inte tränat tillräckligt hårt". Mm, jag tar två i rad nu...

Lördagen försöktes dokumenteras med mobilen vilket gav blandat resultat:

Sängfösare

Lek

Yatzy. Måste väl erkänna att jag mött min överkvinna. Åsa "jag-kan-inte-räkna" vann 2 av 2.

"Vi kanske ska stänga av ljudet. Vi hör ju ändå ingenting"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela