vismut

D-vitamintillverkning

Publicerad 2012-01-29 14:54:23 i Allmänt

Vilken underbar (vår?)dag! Jag gav mig ut på en promenad och knatade runt i nästan två timmar!

Letade strömstare vid Glyttingebäcken utan att hitta någon


Detvar riktigt skönt att komma ut efter två partykvällar. Fredagens disputationsfest var, som nästan alla andra disputationsfester är, lyckad. Umesh frågade om jag kom på några idéer för min egna fest och jo då:

Samla inte in porslinet i plastbackar som botten riskerar att gå ur...

Lördagens fest var Lenas födelsedagsfest och för andra kvällen i rad fanns det en chokladfontän på plats. Mums!

 

Det fanns en tid då jag fanns på Lenas nattduksbord men sen något år tillbaka har jag försvunnit därifrån så jag tyckte att det var dags för comeback.

 

Lena verkade uppskatta sin present. Stefan och till viss del Liket finns med på kortet som bonus.

Vi var alldeles för lata för att köa i den långa kön in till Harrys så vi hamnade på Platens för första gången på länge istället. Hehe, Umesh påminde mig om att vi kände oss gamla där redan 2007...

 

Skidorientering på TV är verkligen lite annorlunda TVsport.

 

Återstår av helgen gör mat, box&kick samt CX med Fanny och tvättstuga. Bara 5 arbetsdagar till nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela