vismut

Dagens te-problem

Publicerad 2012-01-20 16:15:30 i Allmänt

Den här veckan har jag på allvar startat skrivandet av min avhandling. Måndag, tisdag, onsdag och torsdag har det gått förvånansvärt lätt. Men idag. Inte kunde jag läsa. Inte kunde jag skriva. Eller, det kändes som det i alla fall men några rader blev det trots allt.

Annars är dricka te det roligaste jag gör på jobbet och det är väl bara att konstatera att denna superdupervecka vad gäller träning har gett resultat - jag är stark som en Björn!

Tack snälla fotograf-Hanna för att ha arrangerat bilden så bra att min gigantiska finne mellan ögonen inte syns!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-01-20 23:00:31

Vad har du mellan fingrarna??

Postat av: Björn

Publicerad 2012-01-21 08:19:41

Hmm. Örat till muggen. Det är ju det som är hela poängen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela