vismut

Måndagskväll i köket

Publicerad 2012-01-23 21:32:39 i Allmänt

Kom på att det är min (o)tur att ha fikavecka på jobbet den här veckan och eftersom jag inte är hemma imorgon kväll var jag tvungen att både fixa fikat till onsdagen och laga veckans matlådor ikväll. Blev klar lagom till CSI. Brabra.

Onsdagen bjuder på apelsinmuffins (som tyvärr smakar väldigt lite apelsin men de är i alla fall fina) och den som är glutenintolerant får en apelsinpannacotta. Tänkte jag skulle vara extra snäll nu när det är hennes sista vecka hos oss.

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-01-24 09:16:23

Sjukt produktiv!

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-01-24 10:28:30

Jag vill ha pannacotta, den ser ju jättegod ut...

Postat av: Björn

Publicerad 2012-01-24 16:52:59

Japp, sjukt produktiv. Anita på jobbet, som har fin insyn i mitt kök från sin lägenhet, frågade idag vad i hela friden jag gjorde i köket hela kvällen igår...



Hanna: Du får väl fråga om du kan få provsmaka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela