vismut

Minusgrader!

Publicerad 2012-01-06 13:11:10 i Allmänt

Min förvaringsplats var dammig. Åsas&Johans var möglig. Efter två år på hyllan togs i alla fall långfärdsskridskorna ut på en åktur idag på den uthägnade (internt skämt...) friidrottsarenans konstis. Tittade man rakt ner i isen och låtsades som att man inte såg banmarkeringarna kunde det lika gärna varit en sjö man åkte på. Dock fick ju höger skinka mer träning p.g.a det obligatoriska vänstervarvet.

"Men du kan ju inte göra samma pose som mig!"


40min skridskor.
20min Sigge-passning(gull).
20min fika.

Bra förmiddag som fortsätter i eftermiddag med CX och BodyAttack.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2012-01-09 11:22:18

Det var härligt att komma ut en stund! Och så skoj att åka skridskor även fast balansen var kass!

Postat av: Åsa (bulan)

Publicerad 2012-01-09 11:23:31

Jag slog i huvet på kvällen i Carlssons snedtak också... (tre gånger blev det i fikabordets tak)

Postat av: Björn

Publicerad 2012-01-09 13:00:41

Du skulle ha haft hjälm!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela