vismut

Ta i trä...

Publicerad 2012-01-14 17:11:03 i Allmänt

Kul med så många, positiva, kommentarer på gårdagens inlägg. Nu är inte Älg-inlägget med dess mobbingkommentarer det mest kommenterade längre...


Nytt personligt rekord: 365 friska dagar. 14 januari 2011 gjorde jag träningscomeback efter 9 dagars förkylning men efter det har det bara rört sig om 1-2 dagars kli i halsen efter Visby samt allergi i maj och en oförklarlig nästäppa i december. Inget som direkt stoppat mig och som jag räknar till sjukdom med andra ord.

Imponerande att jag klarat hösten så bra med tanke på att att Hanna drar med sitt dagismykoplasmaskit till kontoret.


Idag tog jag tag i mitt vindsförråd. Står så mycket skit där så jag faktiskt inte får in båda fötterna. Nu är det lite bättre och jag konstaterade att det mesta av "skiten" trots allt är kartonger som kommer vara bra att ha vid en ev. flytt.

Före...

Kommentarer

Postat av: MyskoplasmPappan

Publicerad 2012-01-16 17:12:59

Skrytisbjörn...



Själv var jag hos läkaren idag och undrade varför jag inte blir kvitt min typ två månader långa förkylning. Svaret var att han lovade att jag skulle bli frisk, när Ludde blir äldre och jag utvecklat immunitet mot alla dagisbakterierna. Ett par år till eller så... Tack för den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela