vismut

Halta Lottor

Publicerad 2012-07-19 19:41:35 i Allmänt

Trampade rejält snett när jag klev ner från en stepbräda (nej, jag var inte på step, jag använde bara en stepbräda) idag. Ont gjorde det så klart och väl hemma mms:ade jag en bild på min fot i högläge till Pierre som jag ska vandra med nästa vecka.
 
Tillbaka fick jag ett mms med hans lindade fot i högläge och med texten:
"Ett högst mystiskt sammanträffande! Nåja, det blir väl vad det blir"
 
Nu blir det gissningstävling!
 
Vems vänsterfot är vems? Eller, vem bor tillsammans med en sjuksköterska och vem använde två bandystrumpor för att linda sin onda fot?
 
 
För övrigt är det här min andra skada på gymmet på två dagar. Igår fladdrade en plansch till när jag sprang förbi och jag fick en träpinne på bröstet. Blåmärket som uppstod ser ut som ett fint sugmärke precis bredvid bröstvårtan...

Kommentarer

Postat av: Maddix

Publicerad 2012-07-20 09:19:50

Jag gissar (vet) att det är höger. Men jag tog det på de turkosa kuddarna! :-)
Sjukt vad jag blir påmind om vår resa hela tiden. Nu senast när jag skulle skriva turkosa (turk....). Hahahahah!

Svar: :-) Rätt!
Björn Ingelsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela