vismut

Bar-&magtömning

Publicerad 2012-06-17 17:38:39 i Allmänt

Vilket perfekt cykelväder det var fredag och lördag! Ja, men jag är riktigt glad att jag inte cyklade på natten som de flesta Vätternrundacyklisterna gjorde för det var tydligen ett riktigt skitväder. Nytt rekord i antalet brutna: 2250st!

Nä, jag var nöjd med att bara cykla Linköping-Motala t.o.r över två dagar.


Jag vet med mig att jag som vanligt drack lite dåligt med vatten under hemfärden - kanske inte den bästa uppladdningen inför Sebastians bartömning på kvällen. Han ska flytta till Norge och vill inte flytta med spriten så han bjöd på grill och alkohol.

 

Inga möbler kvar i lägenheten

Ja, sen var det ju det här med alkoholen. Strax efter midnatt fick jag konstatera att jag nog inte borde vara kvar och gick hem. På bilden nedan poserar jag med de flaskor som tömdes medan jag var kvar och hur mycket jag än vet att jag gör mig till på bilden så vet jag också att den faktiskt ligger ganska nära verkligheten...

All time low...

Hur som helst så vet jag nu att sushi (2006) och tysk korv (2012) ska man hålla sig ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela