vismut

Björn

Publicerad 2012-06-18 13:31:04 i Allmänt

Tog mig till Norrköping för en golfrunda med Christian. Tyvärr vann han med 1 slag över mig. Vi var väl jämndåliga men det är bara tre slag som jag är mycket missnöjd med (trots 18 slag över par på 9 hål...). Lite träning så kommer det gå riktigt bra tror jag. Lär jag mig också att använda pitchern och inte konstant slå 15-20m längre än jag vill med den så sänks scoren rätt snabbt.
Christian och jag skulle annars göra bra ifrån oss i lagspel - han spelar fram till green och jag puttar.


Bunker eller vattenhinder?


Vinnaren

Kommentarer

Postat av: Golfaren

Publicerad 2012-06-18 21:14:40

Shit så sugen jag blir när jag ser de där bilderna. Undrar om takterna fortfarande sitter i....?

Postat av: Björn

Publicerad 2012-06-18 21:25:26

Du hade garanterat slagit oss oavsett om takterna sitter i eller inte...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela