vismut

Nära till tårar

Publicerad 2012-06-10 20:52:11 i Allmänt

Två år och tre dagar. Äldre blev intee min laptop. Nog för att jag vet att livslängden på bärbara datorer är kortare än för stationära men så här? Närmare till tårar än jag är nu har jag inte varit sen Rikard flyttade till USA. Tur i oturen är att datorn i alla fall förvarnade mig om att den var påväg att bryta ihop så jag hann rädda det mesta men endel förlorar jag ändå. Suck! Har kämpat länge nu med livsuppehållande metoder men det går inte. Precis när jag gjorde ett diagnostiskt test o får reda på att hårddisken är paj ringer Oscar. Stackarn. Jag var INTE på prathumör. Kanke är jag datorberoende men den står på när jag är hemma då jag spelar musik via den. Jag ägnar rätt mycket tid åt att kolla bloggar, träning, fåglar och nyheter etc så det känns förjävligt just nu. Tur i alla fall att jag är frisk o kan träna för annars skulle allt vara skit just nu. Hur helgen var får ni väl vänta på att få reda på tills jag har en ny livskamrat som jag kan blogga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela