vismut

Tiger of Sweden

Publicerad 2012-06-11 15:13:19 i Allmänt

Det gick oväntat lätt att fixa datorn. Jag köpte en ny hårddisk som jag installerade windows på och det gick faktiskt ganska smärtfritt. Tyvärr förlorade jag en del filer från den andra hårddisken. Tråkigt men det mesta har jag kvar. Istället för datorproblem har jag nu mobiltelefonproblem. Huxflux är samtalsvolymen extremt låg. Fast använder jag handsfreen så fungerar det. SUCK.

Jaja, helgen. Massor av träning på lördagen när Medley hade Release-helg av les Mills-pass och igår golfade jag med Christian och Flugan. Eller, vi stod på drivingranchen och slog. Undantaget de tre första slagen på mer än tre år är jag mycket nöjd med min prestation!

 

 

På väg hem från Lambohov hittade jag en outforskad, ny, cykelbana. Det tog tvärstopp efter några hundra meter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela