vismut

Beat it

Publicerad 2012-03-01 20:56:28 i Allmänt

(Beat it - Michael Jackson)

Trots storleksskillnaden mellan mig och min sparringpartner Fanny på boxen funkar det faktiskt bra även om vissa övningar ger henne mer träning än mig. Dock tycker hon att det är fusk att jag har längre armar när man på uppvärmningen ska slå varandra på axlar, rumpa eller vader... Idag höll jag igen på uppvärmningen så hon slapp få röda axlar (och bli irriterad) efter alla smällar men när handskarna kommer på håller jag inte igen:


Även om det inte syns så bra så är två av knogarna riktigt röda med inslag av blått


Det blev en helkväll på sporthallen med efterföljande 30min CX och sen tjuvade jag in mig och tog sista stepbrädan på Madelenes 55min steppass. Fast, det hade jag nog kunnat hoppa över. 55min step är i alla fall minst 25min step för långt. Speciellt om det innehåller sjukt många mambo, mango, mongo eller vad steget nu heter. Ryggen mot brädan skulle man ha också. Ja herregud. Längst fram stod jag såklart...

Nu har snälla Åsa redan erbjudit sig att öva de svåra stegen (som hon inte ens sett!) med mig så att jag "kan stila sen". Jepp.

Madelene: När du håller i 30min-pass igen kanske jag kör någon gång...

 

Igår var det alltså planeringsmöte hemma hos Cissi. Rubriken till det här inlägget hade lika gärna kunnat vara 'Avundsjuk'. Vilket otroligt fint/bra kök hon hade! Kan vara det finaste/bästa kök jag någonsin varit i faktiskt.

I väntan på mackorna... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela