vismut

Bigfoot och mastermind

Publicerad 2012-03-17 20:04:20 i Allmänt

Sicken lång dag! Kan man få gå och lägga sig snart? :-)

Eftersom jag dunkade huvudet i kudden kl. 22.20 igår hade jag ju fått mina 8 timmar redan kl. 06.35 imorse. Pigg och inte så glad fördrev jag tiden tills Intersport öppnade så att jag kunde köpa nya joggingskor. Fick köpa storlek 44! Helt otroligt. Jag som säger 42-43 när någon frågar...

 

Skohandling, mathandling, disk och återvinning var färdigt redan vid 12. Efter mat och skidor på TV åkte jag upp till jobbet för att skriva klart de där sista raderna i concluding remarks och fixa till den svenska populärvetenskapliga sammanfattningen. Alltså, det är svårt att skriva forskning på svenska och det är ju också den delen som flest personer kommer orka läsa så jag måste lägga en hel del tid på den. Jaja, istället hamnade jag i Illustrator och fixade med inbjudningskort till festen i 4 timmar. Det gäller ju att prioritera :-)

Imponerad av mig själv blev jag också då jag inte hade med mig min gästlista men ändå bara råkade glömma tre av 70 namn. Yep.

 

Smartare än en femteklassare på TV. Nä, nu ska jag hitta på något roligare att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela