vismut

Femåringen

Publicerad 2012-03-26 21:12:43 i Allmänt

Måndagen den 26 mars 2007 startade jag den här bloggen. Visserligen på en annan domän den första veckan men ändå. 972 inlägg senare har jag en betydlig roligare blogg vilket syns i att besöksantalet ökat från 1 unik besökare till runt 26 besökare per dag i medel. Jag började skriva första dagen på labb som stipendiat och jag funderar faktiskt på att sluta min sista dag på labb (31 maj) men förmodligen fortsätter jag för jag tycker attt det är roligt att kunna kolla tillbaka flera år och se vad man gjort. Att se att det händer saker och ting trots att det ibland känns som att tiden bara går och att allt ät grå vardag. Ironiskt nog är jag datorlös ikväll och bloggar från telefonen. Kanske tur det för hade jag kunnat ladda upp en bild hade ni fått se mitt gigantiska loppbett på underarmen. Det var inte smärtan i magen som var tuffast att tänka bort när jag stod i Plankan på gymmet ikväll...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-27 18:59:04

jag tycker att du kan starta en ny blogg istället så att du kan börja om på nytt efter doktorandtiden.



För övrigt kan inte din äckliga böldpest-böld göra så himla ont? Måste ha varit monster-loppor det där.

Postat av: Björn

Publicerad 2012-03-27 20:54:19

Det gör bara ont när jag står i Plankan på underarmarna annars kliar det bara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela